Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robson
Grafik
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:03, 03 Sie 2008 Temat postu: Bugi w wersji 3.0 |
|
|
Po straceniu punktow hp jestesmy niesmiertelni
Potwory sie nie respia
nie wskakuja inne skille po za lvl i skillem broni czyli Bluhnt sword range itp
mana potiony odzysukja zby duza ilosc many w porownaniu do potion of life
ps.przydalo by sie jesdzcze zrobic ze tylko samurai moze miec dwie bronie a nie wszystkie profesje i ze mozan savowac postac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pawel
Grafik
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białe Błota
|
Wysłany: Nie 22:35, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
zapomniales jeszcze poiwedziec o tym bugu,,, co mi pokazywales,,,
ze jak potwor ma np 50 HP to walisz np 150... czyli walisz wiekrze hity niz ma potwor zycia
dobrze jest to napsaiane i zrozumiale? : /; p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubass
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 4:14, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
@Robson
-Jestesmy niesmiertelni bo kto by chcial umierac w tak wczesnej wersji
-Respienie potworow zrobie w nastepnej wersji
-Skille zrobie w nastepnej wersji
-Zapomnialem obnizyc to ale w nastpenej wersji to poprawie
@Pawel
Poprawie to w nastepnej wersji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robson
Grafik
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:17, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
zapomnialem dodac ze:
-nie da sie efektywnie skillowac poniewaz zalaczajac max def obojetnie z jakiej broni nawet najlepszej nie trafia sie wogle w potwora caly czas jest - 0
- proslbym bys obnizyl nieco atak broni najlepej by bylo gdyby najgorsza bron miala 4 atk a najlepsza cos kolo 70
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubass
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:21, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
-Z tym skillowaniem to nie bedzie tak jak w tibii. Bedzie tak ze wzrost skilli bedzie zalezal od twojego levela np. jak bedziesz mial 0-10 levela to bedzie ci skill lecial jak bedziesz walczyl bronia z atakiem 1 lub wiecej, a jak bedziesz mial 11-20 level to skill bedzie ci lecial jesli bedziesz walczyl bronia z atakiem 10 lub wiecej.
-ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robson
Grafik
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:14, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ok to jest zrozumiale i ma jakis sens ale z tym ze ma sie dwie bronie w ekwipunku to troche zly pomysl bo jak narazie to qwszystkie profesje lavcznie z samurajem moga walicz dwoch roni przez to wskakuja im skille w dwoch dziedzinach i naprzyklad gdy wojownik wyrobi sobvie skille w blunt i sword bedzie dobrze walil co kolwiek wezmie do reki wiec powinenienes opracowac jakas blokade ze slot na druga bron jest dla samuraja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
infracore
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:32, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak spróbowałem wsadzić zwłoki do backpacka to mnie wywaliło z gry :[
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|