Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robson
Grafik
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:27, 09 Cze 2008 Temat postu: Fabuła gry |
|
|
Fabula moze byhc najprostsza niebedzie zadnychg profejsji tylko mamy najzwyklekjssza postavc ktora sama wybiera ew jakim typie walik bedzie sie ksztalcic
AHA i zeby uniknac PLAGIATU moze zmienimy zut w grze !?
to mowilem ja RObson
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kubass
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:31, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Profesji bedzie 9 i fabula jako taka tez bedzie bo ja nie chce gry w ktorej tylko expisz. Bedzie okolo 50 glownych i 100 pobocznych questow. Rzut bedzie jak jest bo jest to wedlug mnie najlepszy rzut dla 2d gier poza oczywiscie izometrycznym na ktory nie zamienie bo bym musial zaczynac wszytko od nowa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kubass dnia Pon 22:32, 09 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robson
Grafik
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:58, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Po co az 9 wystarczy 5 ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robson
Grafik
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:59, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
mam juz propozycje na jedna profesje meze nazywać sie :
Necromanter i bedzie miala zdolnosc do przywolywania zmarylych potworow a takze bedzie mogla dysponować magia śmierci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubass
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:03, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Edytuj posty nastepnym razem bo zrobi sie syf na forum jak kazdy zacznie pisac post pod postem.
Im wiecej postaci tym bardziej interesujaca gra bedzie A postacie beda takie: Warrior, Speller(chcialem cos oryginalnego), Druid, Paladin, Ninja, Samurai, Necromancer, Hunter i Alchemist. Kazda z profesji bedzie miala swoje techniki i czary. Bedzie takze mogla ewoluowac profesje jak zdobedzie dany level. Jak bede w domu to pokaze obrazek jak to bedzie wygladac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robson
Grafik
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:29, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No dobra będzie tyle profesji ale skad wezmiesz to z czego maja walic
zalozmy
warrior-axe
paladin-hammers
hunter-bow,crossbow
necromanter-scythe
samurai-sword
ninja-knifes
alchemist-???
druid-???
speller-???
a tak wogole to 5 prowesji w zupelnosci wystaacza poniewaz uniknie sie balaganu oraz mozna tak je ulozyc by uzupelnialy siebie nawzajem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubass
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:55, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Warrior - blunt, sword
Paladin - blunt, sword, ?
Hunter - distance
Necromancer - blunt, spell casting
Samurai - sword(lepszy atak uzywajac katany)
Ninja - sword, poisoning, spell casting
alchemist - alchemy, spell casting
Druid - spell casting, summoning,
Speller - spell casting
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robson
Grafik
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:52, 11 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no dobre dobre ale patrzac nalogike paladyn jest identyczny jak woj a nawet lepszy bo jeszcze mzoe uzywac czarow to lepiej zrobic ze warrior wali z bluntow czyli hammerow lub axow a paladyn z swordow uzywajac magi wylacznie do leczneia sie , natomiast warrior moze ise leczyc potami
dla necromantera i ninji mozna dodac skille :knife fighting{walka nożami)
i scythe fighting(walka kosą)
przydalaby sie jeszcze jakas blokada mianowicie jak warrior wali z bluntow to nikt nie moze ich zalozyc a tym bardziej ich uzywac
dla czarodzieji mozemy dodac magiczne rękawice ktorymi beda zadawac obrazenia i zeby uniknac tego by za bardzo nie ulatwic im gry beda musieli nosic rekawice w obydwu rękach w ten sposob nie beda mogili sie bronic za pomoca tarczy
Druid - moze przywolywac potwory z zywiolu ziemi i poslugiwac sie czarami ziemnymi
Alchemist-moze uzywac magi energi i ognia
Necromanter moze zaczrowywac zwoje kosy dodajac im moc zywiolu smierci
A jesli chodzi o samuraia moze on uzywac czarow wiatru ktore nie beda zadawac zbyt duzych obrazen z powodu jego slabyh zdolnosci do magi
Hunter moze byc profesja identyfikujaca sie z tibijskim paladynem do lecznia uzywac wylacznie potionow badz run leczacych
a co do walki moze zaczarowymwac swoje bolty i strzaly lubmozna terz zrobic ze czarodzieje tworza ze zwyklych strzal zaczarmowane przekazujac im moc swego zywiolu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robson dnia Śro 11:58, 11 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubass
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:09, 11 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Po co robic knife fighting jezeli jest sword fighting. Scythe fighting to blunt fighting.
A nekromanta bedzie mial lepszy atak uzywajac kosy tak jak samurai katany.
A co do czarow wiatru, ognia i tej reszty to nie bede tego dzielil na profesje. Kazdy bedzi mial czary z kazdego rodzaju a to jak silne beda bedzie zalezalo jaki level beda miec w tych zywiolach i spell casting. Wiecej info o tych elementach (bo tak sie bedzie to nazywalo) napisze w nowym temacie o elementach.
Okej koniec rozmowy o tym w tym temacie bo zrobilem nowy temat o profesjach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kubass dnia Śro 13:30, 11 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|